10 Nisan 2008 Perşembe

Cep Telefonu: En Mantıklı Yol

İsviçre - Türkiye arası cep telefonuyla konuşmak baya pahalı oluyor. Burada 1 hafta kadar kalacaksanız, buranın Sim kartını almak daha karlı.

Turkcell'den Türkiye'yi aramak dakikası 3,30 YTL, Vodafone 2.25 YTL, Avea'da tarifeye göre değişiyor.

Burada Yallo diye bir operatör var. 20 Fr'a içinde 20 Fr. olan kontörlü bir hat alıyorsunuz, Türkiye ile dakikası 0,25 Fr.'dan konuşuyorsunuz. En ucuz alternatif bu.

Hattı Fust, Mobilezone ve Naville mağazalarından alabilirsiniz. Kontörler de orada satılıyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Lebara su anda en ucuz diye biliyorum. www.lebara-mobile.ch. turkiye ile ile sabit hatlarda dakikasi 0.123 chf'a, us ile dakikasi 0.02 chf'a (us icin skype ile ayni yada daha az) konusuluyor. Ayrica her ay farkli bir promosyonlari da oluyor

Adsız dedi ki...

ben şuan üniversiteye hazırlanıyorum hemşireliği okuduktan sonra isviçrede yaşamayı düşünüyorum
orada oturma izni alabilmem için ne gerekiyor söylermisiniz
orada yaşamayı küçüklüğümden istiyorum daha önce tatile gelmeyide düşünüyorduk ama kısmet olmadı

Unknown dedi ki...

merhaba
öncelikle bu sitenin işime çok yaradığını belirtmek isterim ve teşekkür ederim. bende bir gönüllü sanat kampı için 1ay kadar Solothurn da bulunacağım. Yallo sim kartından edinmek istiyorum. Yukarıda belirttiğiniz mağazaların hangisine en kolay ulaşabilirim. Zurich havaalanına ineceğim sizce hangi mağazaya en kolay yoldan ulaşabilirim.
Teşekkürler..